Ekstra matcning for de yngste talenter

Peter Lund
31. oktober 2015 kl. 12:07

I torsdags startede de yngste talenter i VB’s U9-U12 afdeling op på, at træne opad. Det vil sige, at de største talenter på de enkelte årgange blev rykket op til årgangen over for at sikre endnu højere matchning end de er vant til fra træningen med deres egen årgang.

Første gang blev en kæmpe succes og alle de udvalgte drenge gik upåvirket ind på de ældre årgange.

Fremover vil de udvalgte spillere træne med årgangen over hver torsdag. Der vil løbende blive evalueret på de enkelte spillere, så vi sikrer at de opnår den maksimale udvikling. Alle trænere i afdelingen glæder sig meget til at se spillerne i aktion på de højere årgange og er sikre på at det vil være med til at knytte et stærkere bånd årgangene imellem.

U10 holdet sender en enkelt spiller op til U11. U11 sender tre spillere op til U12. Dog er den ene af disse spillere U10’er og skal dermed træne to årgange op. U12 sender løbende spillere op på U13, men i første omgang har de sendt fire spillere op.
Tillykke til alle de talentfulde spillere der er sendt op – fremtiden for Vejle Boldklub ser lys ud!