Optakt til U19 holdets udebane kamp på søndag mod Dalum IF

image Foto fra kampen mod Varde IF
Oliver Lundgaard
24. marts 2017 kl. 22:14
Cheftræner Kim Hansen er spændt forud for søndagens udebane kamp i Dalum.

På søndag d.26 marts drager U19 holdet til Fyn på en svær udebane kamp imod Dalum IF.

Cheftræner Kim Hansen ser frem til opgøret med følgende udtagelse.

- Det bliver en utrolig svær kamp vi skal over til i Dalum, da vi var der sidst fik vi bølle bank, hvor vi modsat i VB-parken da vi mødte dem for 3 uger siden, havde rigtig godt styr på dem, men alligevel tabte vi til dem, på deres klog-hed, og vores personlige fejl.

Så vi vil ind og vise os frem, og sidde på dem fra start, drengene skal virkelig være klar på dagen, og tro på dem selv og holdet, hvad jeg selvfølgelig også forventer af dem. Dalum havde så deres første kamp udsat, og vi kan håbe det er til vores fordel de ikke har vært i tunerings kamp endnu.

Truppen er udtaget og kan ses en time før kampstart. Både trænerteamet og truppen er klar på den opgave de er oppe imod, og vil give sig 110%.

Kampen kan følges LIVE på dette link på søndag " http://www.dbujylland.dk/turneringer_og_resultater/resultatsoegning/MatchTeamCard.aspx?matchid=957169&poolid=247573

U19 2.division:

Dalum IF - VejleBU19.

Søndag d.26 marts - kampstart: kl.12:00.

Adresse: Dalum Stadion, Dalumvej 95C, 5250 Odense SV.