Sidste KUV hold nogensinde afsluttede forløbet fredag

04. juni 2017 kl. 12:49

Gennem 22 år har KUV (Klubsamarbejdet om Ungdomsfodbold på Vejleegnen) været Vejle Boldklubs talentsamarbjde med de lokale klubber. Fra og med sommeren 2017 bliver det dog ændret, da det nye FUTURE VEJLE tager over.

Dette forår har derfor stået på den sidste omgang træning og aktiviteter i KUV-regi, og fredag nåede forløbet for KUV-holdet på årgang 2005 sin ende. Mere end 20 drenge fra hele Vejle området har trænet med Vejle Boldklubs uddannede trænere fra talentsektoren. Forløbet har bestået af en masse tekniske træninger og dertil et par kampe. Der skal fra Vejle Boldklub lyde et stort tak til alle spillere, forældre og trænere fra samarbejdsklubberne for et godt forløb.

Vi er både vemodige over at sige farvel til KUV, men også super stolte og spændte på at starte FUTURE VEJLE op, som vi har rigtig store forventninger til. For at vide mere om FUTURE VEJLE kan du læse vores tidligere nyhed.

KUV holdet i år bestod af disse spillere:
Markus Neumann (Ammitsbøl/Egtved)
Albert Gantzler (Give Fremad)
Silas Clifford Valbak (Hedensted IF)
Christian Marke Sørensen (Skibet IF)
Frederik Roslyng (Juelsminde IF)
Sebastian Bræmer (Ammitsbøl/Egtved)
Lucas Smith (Engum UI)
Lasse Kragh (Jelling FS)
Valdemar Brogaard Jørgensen (Hedensted IF)
Noah Møller Hovslagare (Tørring/Ølholm)
Hjalte Kristensen (Give Fremad)