TRÆNER SØGES TIL VB TALENTAFDELING

Henriette Eskildsen, Peter Lund
10. februar 2016 kl. 20:33

Engageret træner med interesse for teknisk træning søges til U11 Drenge Elitehold.

Vejle Boldklub søger en træner til at supplere det eksisterende trænerteam på fire trænere til klubbens U11 Drenge hold, der er blandt de dygtigste i landet i deres årgang (2005).

Årgangen tæller pt. 25 spillere fordelt i en A1 & A2 trup og oplever en stor interesse udefra, hvilket betyder, at vi forventer at kunne udvide årgangen.

Truppen træner tre gange ugentligt niveauopdelt i to grupper efter færdigheder og parathed for at sikre den enkelte den bedst mulige matchning – trupperne træner det samme program, som planlægges af årgangens cheftræner.

Vi søger en træner, der er god til at omgås og motivere børn, og som brænder for fodbold og ønsker at dygtiggøre sig selv. Erfaring er sekundært, da det vigtigste er, at du er engageret i det, du laver, og er klar på selv at udvikle dig.

Drengene er meget træningsparate og brænder for at blive dygtigere til at spille fodbold. Der er altid et højt fremmøde til træning, der er præget af en høj intensitet, godt humør og en sult efter at lære nyt og dygtiggøre sig.

Teknisk træning har altid været i fokus, hvilket gør, at det er en årgang, der gerne vil spille bolden op af banen.

Du vil indtræde i et meget velfungerende trænerteam med klare rammer både på og uden for træningsbanen og med rigtig stor opbakning fra forældregruppen.

Henvendelse til:
Thomas Graabæk