U10 Drengene løb ind med førsteholdet

Peter Lund
02. september 2015 kl. 21:54

U10 drengene var onsdag aften indløbsdrenge med førsteholdet til pokalkampen mod Hobro. Drengene fra klubsamarbejdet Vejle Boldklub/Engum/Daugaard fik sig en kæmpe oplevelse og var meget begejstrede over at få lov at fornemme det de professionelle går ind til hver weekend. Efter at have løbet ind med spillerne kunne drengene se kampen fra tribunen med deres søskende, forældre og holdkammerater.

Med hver en U10 dreng i hånden løb VB-spillerne ind til en tæt kamp, som desværre ente ud i et nederlag. VB fik presset superliga klubben helt ud i straffesparkskonkurrence før de desværre måtte se sig besejret 4-2.

Kunne i også tænke jer at få en oplevelse ved at løbe ind med førsteholdet? Husk at alle klubber, der er en del af KUV-samarbejdet, har mulighed for at blive indløbsdrenge!