U10: Har du drømmen og talentet – så har vi et super set-up!

Peter Lund, Thomas Foged
11. august 2015 kl. 21:05

Samarbejdet på 2006-årgangen i klubsamarbejdet Vejle Boldklub/Engum-Daugaard udvikler sig hastigt.

Truppen er nu oppe på 15 drenge, og vi stiller hold sammen på både A- og B-niveau.

Efter sommerferien har vi fået nye, dygtige trænere – og vi oplever stor træningsglæde og opbakning omkring holdet.
Vi er dog stadig på udkig efter nye holdkammerater, som har lyst til udvikle sig sammen med os.

Vi tør godt sige, at vi har et fremragende set-up rundt om holdet, som skaber de bedst mulige rammer for udvikling af den enkelte og for holdet. Og vi tør også godt sige, at vi gerne vil være årgangens bedste – både til træning og kamp!

Så går du med en drøm om at blive en rigtig dygtig fodboldspiller, hører vi meget gerne fra dig.

Se mere på U10´s holdsider.