U11-U15 drager til stort internationalt stævne i uge 31

Peter Lund
31. juli 2016 kl. 09:41

Mandag d. 1. august checker de første VB hold ind til IberCup Scandinavia, som afholdes i Esbjerg frem til lørdag d. 6.

Det er de nye trænerteams første opgave med de nye spillere, og alle glæder sig til at komme ud at vise VB-logoet frem. Der er lagt op til en masse spændende kampe, når de unge VB'ere skal op imod udenlandske storklubber og akademier som Strømsgodset (NO), Belenenses (POR), Reading (ENG) og Brighton (ENG) samt flere danske hold som AGF og FC Midtjylland.
Holdenes resultater kan følges via følgende link: http://scandinavia.ibercup.com/en/matches/calendar/U-10 - læg mærke til, at holdene spiller ud fra sidste sæsons aldersgruppe. F.eks. spiller det nuværende U15 hold i U14-rækken.

De nye trænere for årgangene er:
U11:
Cheftræner: Peter Lund (rykket med årgangen op)
Mads Have (rykket med årgangen op)

U12:
Cheftræner: Malte Skau (rykket med årgangen op)
Mickey Nagel (rykket med årgangen op)
Mikkel Antonsen (fortsætter på alderstrinnet)

U13:
Cheftræner: Anders Paulin (fortsætter på alderstrinnet)
Thomas Graabæk (rykket med årgangen op)

U14:
Cheftræner: Jesper Gejl Larsen (ny i klubben)
Christoffer Vandal (fortsætter på alderstrinnet)
Jan Laursen (ny i klubben)

U15:
Cheftræner: Allan Drost (fortsætter på alderstrinnet)
Peter Flies (rykket op fra U13)
Jørgen Thychosen (ny som træner - har haft andre roller i klubben)

Inden U15 drager til IberCup skal de have færdiggjort Vildbjerg Cup. De har spillet sig i finalen og håber nu på at hive et trofæ med hjem til VB Parken.