U12 Drenge A2 & A3 til tops ved Harte Cup

Malte Skau, Peter Lund
28. august 2016 kl. 18:45

Lørdag d. 20. august stillede U12 Drengene fra Vejle Boldklub op som forsvarende mester med to hold i samme række til årets Harte Cup.

De to hold var blandet for at sikre den bedste matchning, da årets udgave af stævnet blev afviklet i én række. Da begge hold startede med at vinde deres indledende puljer, begyndte muligheden for den store triumf at lure for årgangen, hvilket gav yderligere motivation før de to semifinaler.

De mange fremmødte koldingensere blev i deres eget nabolag vidne til to velsmurte og parate Vejle Boldklub-hold, der begge sejrede i hver deres semifinale - herefter blev det et rent internt VB-opgør i finalen.

Flot gået af drengene som hermed forsvarede førstepladsen fra 2015 og tilmeld tilføjede en andenplads til bogen omkring årgangens mange meritter.