U12 leverede flotte resultater til elitestævne

Peter Lund
06. juni 2015 kl. 10:58

Vejle Boldklubs U12 drenge var i weekenden inviteret til træningsstævne i Middelfart. Stævnet var for de bedste klubber i Danmark på 2003 årgangen.

Stævnet, der forløb over både lørdag og søndag, bød undervejs på nogle helt fantastiske resultater og desuden imponerende mål.

Stævnets første dag blev ingen resultatmæssig succes for VB med en samlet kampstatistik på 1 sejr, 2 uafgjorte og 3 nederlag. Dog skulle det blive revancheret søndag, hvor der blev lagt ud med 5 sejre i streg før kræfterne slap op, og VB desværre måtte se sig slået i de to sidste kampe. Dog var drengene tilfredse med dagens udbytte der bl.a. havde kastet sejr over FCK og AAB af sig.

Her er en oversigt over resultaterne:

Lørdag
VB - OB 1-1
VB - FCM 2-5
VB - AGF 2-2
VB - Middelfart - 0-2
VB - EFB 2-0
VB - Bredballe 1-2

Søndag
VB - Lyseng 2-1
VB - FCK 2-1
VB - OKS 2-0
VB - AAB 5-2
VB - Nierndorfer (Tyskland)  5-1
VB - BIF 1-3
VB - FCN 1-3

Til stævnet havde VB en enkelt KUV spiller med. Det var målmanden Tobias Jakobsen fra Vinding SF.

Se billeder fra stævnet nedenfor