U14 drengene vandt KIA Elite Cup 2017

28. maj 2017 kl. 17:50

Fra onsdag til lørdag i kristi himmelfarts ferien drog Vejle Boldklubs U13-U15 drenge til Esbjerg for at deltage i KIA Elite Cup.
I bussen fik spillerne overdraget de glædelige nyheder om, at Vejle Boldklub havde fået medhold i anken om A-licensen og derfor stadig befinder sig blandt de 12 stærkeste talentudviklingsklubber i Danmark. Der var derfor ekstra højt humør fra start.

Alle holdene oplevede fin matchning til stævnet, men bedst gik det for U14.

Efter blot en enkelt resultatmæssig svipser på vejen mod finalen, som blev vundet 2-0 over værterne fra Esbjerg, var der ingen tvivl om, at VBs drenge var de stærkeste på årgangen og dermed kunne tage pokalen med hjem til det efterhånden fyldte klubhus på Hellumvej.

Med stævnesejren afslutter årgang 2003 et stærkt forår stævnemæssigt, hvor de har fået hel tre pokaler ud af tre mulige til Viborg Elite Cup, Super Cup Buxtehude (Tyskland) og nu KIA Elite Cup i Esbjerg.

Stort tillykke til drengene.