Serie 1 åbner mod Åbyhøj IF

31. marts 2017 kl. 12:09

Cheftræner John Andersen har udtaget de 14 mand som åbner mod Åbyhøj IF, og der bliver debut til hele 4 spillere i forhold til holdet der sluttede af i 2016.

Den tidl Rosenborg og HamKam spiller, Osie Kwaku, og de 3 tilkomne spillere fra Bredballe Jonathan Emdal, Jonathan Haug og endelig Rasmus Mortensen har alle 4 overbevist i opstarten og er klar til debut lørdag eftermiddag kl 15.00 i VB Parken.

John Andersen udtaler: "Vi har en fantastisk trup med kamp om alle pladser, så det var en svær beslutning, hvem der lige skulle med i første kamp. Mange spillere er meget lige. Det er positivt og jeg tænker at mange hold ville misunde det setup vi har i klubben lige nu.

Jeg er en del af et super trænerteam, så det er en fornøjelse at møde ind hver dag i klubben. Dygtige kollegaer og dygtige spillere gør at det hele vokser hele tiden, og vi sætter store krav til hinanden, så der hele tiden er udvikling i teamet.

Vi har presset vores spillere meget i opstarten, både fysisk men bestemt også mentalt. Vi ligger meget vægt på det udtryk vi kommer med - at vi både i medgang og modgang spiller ens. Den kultur vi har bragt ind på holdet kan ses, og mange af de unge spillere tager et stort ansvar.

Vi har et godt kendskab til Åbyhøj IF og ved de er et fysisk stærkt hold, så vi har selvfølgelig en sund respekt for dem, men vi går benhårdt efter en sejr i åbningskampen."

Truppen ser således ud

Michael Thor