Serie 1 herrerne op imod Odders 2. divisionshold

Benny Gylling
20. februar 2017 kl. 08:55

Vejle boldklub møder Odders 2. divisions mandskab lørdag.

For det unge VB hold er det en af de helt store test. Odder ligger i 2. division og er med i nedrykningsspillet.
Det unge VB hold stormer frem. For godt et år siden var holdet ved at rykke i serie 3, men nu er holdet en succeshistorie og spiller for at komme i Jyllandsserien. Modstanderne bliver stadig stærkere som tiden går og det bliver en sjov kamp lørdag.

Vejles Cheftræner John Andersen udtaler: "Det bliver en spændende og lidt anderledes test. Vi er bevidste om, at vi skal op i omdrejninger for at matche Odders fysiske tilstand, som umiddelbart skulle være længere fremme end vores. Når det er sagt arbejder vi videre med vores fokuspunkter og går benhårdt efter at vi skal lykkedes med dette."

Kampen spilles på VIES kunstbane lørdag kl 15.30 - kom og støt VB!