VB hentede sikker sejr hjemme

20. maj 2017 kl. 21:28

Vejle vandt hjemme hele 4-0 mod Stjær Boldklub, VB sad tungt på opgøret og Stjær spillerne kæmpede forgæves.

Der må stå hele 80-20 boldbesiddelse til VB, fra kampens start spillede VB med god fantasi og en udståling som et tophold skal gøre, Stjær holdt stand de første 45 min.

Efter pausen kom VB med et endnu hårdere tryk, og det gav hurtigt pote, efter et hjørnespark satte topscorer Lasse Gude panden på og scorede til 1-0, kort til efter scorede VB igen, et flot opspil og assist fra Mikkel Eriksen, scorede Jonathan Emdal til 2-0.

Der skulle gå ydeligere 5 min så scorede Lasse Gude til 3-0 på assist fra kampens spiller Oliver Olesen.

Topscorer Lasse Gude ville ikke stoppe her, Gude scorede hattrick til 4-0 og kronede en flot kamp.

Der var stor ros efter kampen af træner John Andersen: "Vi sad tungt på Stjær fra kampens start, vi ville vinde denne kamp, og spillerne skal roses for ikke at gå i panik efter 1 halvleg, hvor vi ikke får scoret, de finder nye løsninger og er tålmodige i de mange opspil , og vi matcher dem fysisk overalt på banen.
Vores maskine på midten med Stab og Eriksen er hele tiden i bevægelse og lukker alt ned, en seværdig kamp og jeg har kun ros til alle 14 mand."