Velkommen i 3f-liga truppen til Molli Plasmann

Anne Thomsen
19. juni 2016 kl. 14:20
Tidl. Viborg spiller skifter til VB

Med start fra den nye sæson skifter Molli Plasmann til Vejle Boldklub fra Viborg. Molli udtaler, at hun gerne vil søge nye udfordringer, og at hun vil se, hvor langt hendes talent rækker. Derfor tager hun springet fra 1. division til 3f ligaen.

Molli er 19 år, og hun har spillet fodbold i mere end 10 år i Vildbjerg og senest altså Viborg. Hun er en back/kant-spiller, men hun er også en allround spiller, som kan placeres på de fleste positioner.

Efter at have afsluttet 3. G ønsker hun at bruge et sabbatår med fokus på sin fodbold.

En del af grundene til at Molli vælger at spille i Vejle er, at hun er blevet taget super godt imod af holdet og teamet. Desuden synes hun, at der er en god stemning i klubben.

Cheftræner Jesper Søgård udtaler følgende om Molli:

"Vi er rigtig glade for at tilknytte Molli. Hun har den rigtige indstilling til tingene, kan dække flere positioner og hun har et kæmpe udviklingspotentiale. Hun har trænet med holdet et par gange, og der har hun overbevist os om, at hun kan være med på 3F niveau."

Klubben, holdet og teamet byder Molli hjertelig velkommen i klubben. Vi håber, du falder godt til og får dine forventninger indfriet.