Pigeraketten landede 11 maj i Vejle Boldklub.

16. maj 2016 kl. 16:37
læs mere om Pigeraketten

Troels Troelsen og Peter Riisberg havde forberedt det årlige projekt med DBU til afvikling i VB parken i onsdags.

Pigeraketten afvikles årligt i VB parken og denne gang igen med stor succes. Hele 97 piger mødte op til aktiviteter planlagt af DBU og opstillet af vore friske U14 piger med forældre.

Der var denne gang stor opbakning omkring det praktiske – frugt, opstilling, afvikling og bespisning af hjælpere efterfølgende -  og dette takker vi fra Vejle Boldklub alle deltagere for.

3F spillere mødte op og signerede nogle foto kort af holdet som venlist var trykt til denne dag af NP Grafisk, og vi siger stor tak til såvel trykker som til pigerne der mødte op. Deltagelsen

på aktiviteten var så stor, at vort trykte antal ikke slog til, men håber at vi kan få trykt lidt flere hos NP Grafisk så alle deltagende piger kan få et signeret foto kort.

Vi ønsker i Vejle Boldklub af få øget focus på vores pigeafdeling, og dette inititativ er en del af denne proces.

Vejle Boldklub arbejder ligeledes hårdt på at få aktiveret forældregrupperne omkring deres årgange i forældreråd der tager vare på pigernes oplevelser i Vejle Boldklub.

Dette er undervejs og tæt på at være startet op for alle årgangene.

Vi arbejder ligeledes på boldpiger til vore spændende 3F kampe, og til næste kamp d. 24. maj vil der minimum være 6 aktive boldpiger til kampen med start kl. 19.00 på Vejle Stadion.

Mød og til alle disse initiativer og vær med til at videreudvikle fodbold i Vejle Boldklub for pigerne også.