Kvindelandsholdet kommer til Vejle, læs mere om arrangementet og bestilling af billetter.

04. juli 2024 kl. 16:10

Kvindelandsholdet fortsætter EM-jagten når Tjekkiet er modstanderen på Vejle Stadion tirsdag d. 16. juli kl. 19.00.

Via nedenstående link kan klubber og foreninger købe billet til hele holdet for mellem 80 og 105 kr. pr. billet.

(Man skal have en DBU-billetprofil og være logget ind for at tilgå linket)

Se kvindelandsholdet træne:

Kvindelandsholdet afvikler en åben træning lørdag d. 13. juli kl. 16.15-17.45 i VB Parken, hvor det er muligt at overvære træningen. Landsholdsspillerne plejer at være flinke til at skrive autografer.

Ophold skal ske uden for banen og det tekniske område, mens spillerne træner – eller hvor der anvises af DBU.

Fanzone før kampen mod Tjekkiet:

Der vil være fanzone fra kl. 16.30 ved endetribunen (Blok E). For at komme ind på stadion, skal du gennem fanzonen (ved Blok E)

Der er som altid lagt op til fed landsholdsstemning i fanzonen med masser af sjove fodboldaktiviteter, ligesom du kan nyde forskellig mad og drikke ved fanzonens mange borde og bænke.

Du kan som sædvanligt også få malet Dannebrog på kinderne, så du kan blive helt kampklar, ligesom der selvfølgelig spilles op til kamp med masser af god musik.

Åbningstid: 16.30-18.45

Kampstart: 19.00

Placering: Ved endetribunen (Blok E.)