Endnu en spændende spiller til Vejle Boldklub

John Andersen, Peter Lund
08. februar 2016 kl. 20:39

Vejle boldklub er stadigvæk igang med at forstærke truppen til ny sæson 2016. Denne gang er det 24 årige Mads Lund, der skifter Frederiksberg Boldklub ud med Vejle Boldklub, Mads Lund er en boldfast offensiv spiller med fart i benene.

Mads er en spændende spiller, som de sidste to uger har overbevist træner, John Andersen, om at det er en spiller som forstærker truppen og værd at satse på.

"Vi har med tilgangen af Mads Lund styrket mulighederne i det offensive, læg dertil vores unge spillere som har trængt sig på under opstarten, ser det spændende ud. Vi forventer at konkurrencen om pladserne vil motivere spillerne til at gøre en ekstra indsats. Vi får brug for alle i foråret" siger Træner John Andersen.