Her er Vejle Boldklubs nye målmand

John Andersen, Peter Lund
16. marts 2016 kl. 08:21

Efter længere tids snak, fik VB overbevist Michael Thor at Vejle skulle være hans nye klub. Det glæder AFD chef (billede) Benny Gylling at det endelig er lykkes at få den rutinerede målmand på plads, så vi nu har to stærke målmænd i truppen.

Vi har længe været på udkig efter en stærk målmand til klubben. Som keeper er Michael Thor dygtig og forudseende i feltet, god med fødderne og en moderne målmand, der er stærk til at læse spillet.

Michael Thor udtaler: jeg har valgt VB fordi det er et spændende projekt som klubben har gang i, det vil være mig en kæmpe fornøjelse at være med til at få klubben tilbage i danmarksserien, både for klubbens skyld, men også min egen. Jeg elsker udfordringer jo større jo bedre.

Michael Thor har de seneste 2 sæsoner spillet i Bredballe, men er tidligere VB dreng. Han var omkring landshold på U-15 U-16 på kontrakt i AGF, har spillet DS bold i VFC, så det er en rutineret herre der havde første træning med truppen tirsdag eftermiddag.

Træner John Andersen råder nu over en stærk trup som stadig arbejder hårdt til træning, torsdag aften er der i øvrigt trup træning, hvor hele senior truppen er samlet til fælles træning, møde med spisning og lidt bold senere i klubbens lækre lokaler. Det sociale bliver vægtet højt i klubben.

Velkommen til Michael Thor som allerede lørdag tørner ud mod Middelfart for amatørklubbens nye flagskib.