Irfan jakubi vender hjem til Vejle Boldklub

John Andersen, Peter Lund
29. januar 2016 kl. 15:11

Den 22 årige Irfan Jakupi vender tilbage til Vejle Boldklub. Den tidligere U-17 og U-19 liga spiller er en stærk og hurtig offensiv spiller, som er aggressiv i boxen, hvilket passer godt ind i den nye træner, John Andersens, spillestil. Med ham i truppen får vi flere taktiske muligheder og er mindre sårbare på bredden .

Irfan udtaler: "Jeg er vendt tilbage til VB fordi jeg synes det lyder som et spændende projekt, og det er rart at være i VB, nu med ambitioner, og en klar målsætning for os alle.

Vi er rigtig glade for og tillader os at være stolte af, at Irfan Jakupi har valgt Vejle Boldklub. Det er altid et godt signal når en af vores spillere vender hjem. Irfan har været omkring Hedensted, Fredericia og senest Hover IF.

Velkommen tilbage i den røde trøje!