Jonathan Haug Svenningsen vender hjem til Vejle Boldklub

John Andersen, Peter Lund
14. november 2016 kl. 14:12

Haug er tilbage i VB efter ca et års ophold i Bredballe. VB kan idag efter Haug har været til samtale og trænet med moderklubbens 1. hold de sidste 14 dage præsentere stærk tilgang til 1. holdet.

Det glæder træner John Andersen at Haug er tilbage i VB. Haug har i en tidlig alder fra hans skifte til bredballe fået en masse erfaring med senior fodbold. Han er en dygtig spiller som kender måden vi spiller på og kan løfte holdet endnu mere.

"Jeg har forberedt Haug på at det bliver hans hårdeste vinter opstart i hans liv, og det er han klar til at gennemføre.
Det vidner om en moden spiller som ønsker at vi presser det bedste frem i ham, for holdets bedste. " siger John Andersen.

19 årige Jonathan Haug har været igennem VBs talentsystem, og er en teknisk dygtig spiller med et godt overblik og god speed.

Velkommen tilbage i den røde trøje.