Mikkel Eriksen udtaget til VB's reserveliga hold

Peter Hansen
09. november 2015 kl. 11:25

Det er med stor glæde, at vi kan fortælle at Mikkel Eriksen fra VB's serie 2 hold er udtaget til reserveliga kampen i dag, mandag den 9/11-15, mellem FC Midtjylland og Vejle Boldklub.

Det understreger at samarbejdet mellem elite og amatørafdeling begynder at bære frugt også for vore egne senior spillere. Mikkel Eriksen valgte i sommeren 2015 at igen spille i VB, efter at han blev præsenteret for vores nye plan om at hurtigst muligt at komme i Jyllandsserien/Danmarksserien.

Mikkel har spillet et fantastisk efterår, og været en meget vigtig spiller for vores serie 2 hold. Det er derfor fuldt fortjent, at Mikkel nu bliver udtaget til reserveliga holdet. ”Det er dejligt, at vi begynder at have egne spillere på senior niveau, der begynder at gøre sig gældende højere oppe i systemet. Det viser jo, at når man spiller i VB og yder en ekstra indsats, så er muligheder på højere niveau”, udtaler Benny Gylling.

Stort tillykke til Mikkel fra Vejle Boldklub.