U19 spiller Anders Haumann bliver i VB

John Andersen, Peter Lund
06. juni 2016 kl. 14:07

Den fysisk stærke 19 årige Anders Haumann, som bliver senior her i sommerferien, bliver i VB.
Anders Haumann er en spændende spiller, fysisk stærk forsvarsspiller, sikker i pasningspillet, god i hovedspillet - generelt en meget komplet spiller.

Anders Haumann udtaler: "Jeg vælger at blive i VB, fordi jeg har niveauet og modet til at prøve kræfter med nogle lidt tungere drenge.
Jeg har spillet i Vejle siden U-14 med de aller bedste ungdomsspillere, hvor jeg var med blandt de bedste til U-17. Siden har jeg spillet kampe og trænet med liga. Jeg føler stadig at jeg har mere at vise."

Efter en skade forventer jeg at blive helt klar hen over sommeren, hvorefter jeg vil give alt hvad jeg har, for at blive en del af start 11'eren. Jeg ved at træneren John Andersen  stiller store krav og vil hjælpe mig med at forbedre mig på mine svage punkter.
Jeg tror på at kunne bidrage med hurtighed, styrke og gode pasninger på den plads jeg skal spille."

John Andersen udtaler: "Det er et vigtigt signal, at vi har stoppet udvandringen af vores unge spillere i VB. Igennem en årrække har spillere søgt væk - det skal være slut. Med den nye satsning på seniorholdet er det attraktivt at blive i klubben, vi har har et godt setup, vi vil mere og har en hel klar målsætning i klubben."