VBs cheftræner på inspirationstur i Superligaen

Peter Lund, Benny Gylling
12. august 2016 kl. 09:27

VB træner John Andersen var torsdag i AaB, hvor han blev godt modtaget af cheftræner Lars Søndergaard.
John Andersen var i AaB i forhold til sin A licens opgave som skal afleveres her til oktober. Der var focus på samtaler med Thomas Enevoldsen om hans evner som afslutter på AaB mandskabet, hvor John kom med bud på, hvordan det også kan trænes og hvad tendensen er på den gode afslutter i øjeblikket.
Men også samtaler med Cheftræner Lars Søndergaard, assistent træner Jacob Friis var spændende. Der blev også tid til 2 timers træning med Superliga mandskabet. Det blev til en lærerig dag i AaB, hvor samtalen også faldt på, hvad fremtiden bringer.

John Andersen udtaler: "En spændende dag i AaB. Det var godt for min videre udvikling som træner, og bestemt også til min A licens opgave."

VB afd Chef Benny Gylling, følger sin træner tæt , og udtaler:
"Der har været mange bud på vores dygtige træner hen over sommeren, men John Andersen bliver i VB, mens han gør sin A licens færdig og det er vi glade for i Vejle Boldklub. Vi ser John Andersen i en langt større rolle som træner."

John Andersen er en seriøs dygtig træner og det har mange klubber i det jyske også opdaget, slutter Benny Gylling.