Vejle Boldklub ansætter nyt trænerteam

Benny Gylling, Peter Lund
27. december 2015 kl. 23:15

Som led i klubbens nye sportslige strategi har bestyrelsen i Vejle Boldklub valgt at sadle om på trænersiden. Vi er glade for, at det er lykkedes at lave en 3-årig aftale med John Andersen der tiltræder som ny cheftræner for klubbens bedste amatør hold fra årsskiftet.

Den 50 årige John Andersen er et kendt navn i den fynske fodboldverden, både for sine meritter som træner gennem de seneste 3 år i OKS og før det i B1913, Bolbro og FB kbh. Som aktiv spiller optrådte John A for tyske RWO i 2. Bundesliga, havde en kort afstikker i Wolves, og det danske var han kendt som topscorer i OKS, B1909 og AGF.

John udtaler: “Vejle har et kæmpe potentiale, som jeg vil prøve at booste de næste 3 år. Jeg hæfter mig ved, at jeg skal være med til at skabe en positiv gang fodbold, og helst et par oprykninger, så Vejle BK amatør afd. kan komme tilbage på landkortet

Ved sin side som ny assistent træner er Knud Erik Hansen, tidl Næsby, B1913 og OKS blevet ansat.

Det er et stærkt team som vi forventer vil sætte sit aftryk hurtigt på Vejle boldklubs bedste herre hold i amatør afdelingen.

Velkommen til både John og Knud Erik!