Vejle Boldklub præsenterer forstærkning

John Andersen, Peter Lund
15. april 2016 kl. 11:41

Det er med glæde at vi kan fortælle at den 19 årige offensiv spiller Søren Balsgaard har valgt Vejle som sin klub. Balsgaard har spillet både U-17 Liga og U-19 liga i netop Vejle Boldklub. Han var meget tæt på at blive kontrakt spiller i Vejle, men en knæ skade satte ham lidt ud af spil, men nu er Balsgaard klar til at tørne ud for VB igen. Det var lidt i konkurrence med andre klubber at cheftræner John Andersen fik overbevist ham om at han skulle vælge VB.

Søren Balsgaard udtaler: Jeg har valgt Vejle fordi det er et spændende projekt som vi er igang med, og det vil jeg gerne være en del af. Synes også det er fedt at der er så mange unge spillere fra netop vores U-19 liga hold.

Søren Balsgaard har nogle offensive kvaliteter, god afslutter, hurtig teknisk stærk med et godt blik for spillet siger Cheftræner John Andersen, der samtidig roser Afdelingsleder Benny Gylling for hans andel i at vi fik Søren ind i klubben igen.

Søren Balsgaard for debut for herre senior på lørdag i den vigtige kamp mod Billund..