Vejle hapser kæmpe talent tilbage

John Andersen, Peter Lund
26. juli 2016 kl. 22:31

Det er med glæde, at vi idag har lavet aftale med bomstærke Martin Damsbo, som netop er blevet færdig på U-19 liga i netop VB. Damsbo har trænet sommeren igennem med 1. divisions holdet i VB, men lå lige på vippen til at få kontrakt i klubben. Flere andre klubber var på banen for at hente stortalentet og Kolding IFs 2 divisions hold har testet Damsbo af den sidste uge, men Damsbo valgte VB.

Cheftræner John Andersen var en tilfreds træner, da amatørafdelingens sportschef Benny Gylling lavede aftalen med Damsbo. Han udtaler: "Det er et utroligt stort arbejde Benny Gylling ligger for dagen. Det er hårdt arbejde at få disse store talenter, som er fristet af tilbud fra andre klubber, til at blive i VB.

Martin Damsbo er en klassisk wingback med hurtige fødder, god teknik og fysisk klar til senior bold. Han får sin seniordebut på Aabenraa Stadion 6 august.