Kian Bruusgaard fortsætter som cheftræner for U18 Pigerne

29. december 2020 kl. 19:39

Der er nyt på pigesiden hos Vejle Boldklub. Kian Bruusgaard er et stort aktiv i klubben, og han har forlænget sin aftale med to år. Det vækker naturligvis glæde hos den sportslige ansvarlige, Lennart Lindsted:

"Kian har formået at skabe et godt miljø hos de ældste af vores piger. Der er efterhånden en stor flok piger, der gerne vil spille fodbold i Vejle Boldklub. Det har Kian stor fortjeneste i. Kian er ligeledes yderst dedikeret, så jeg er glad og tilfreds med forlængelsen af aftalen".

For et år siden var der ikke mange piger på årgangen, men nu er der omkring hele 35 spillere, så det er selvsagt en gensidig glæde hos cheftræneren hos U18-pigerne:

"Igennem det seneste år har jeg oplevet at klubben har startet en spændende rejse for vores piger og kvinder. Pigernes iver for at træne og dygtiggøre sig er helt essentiel for mig. Jeg føler rejsen ser lovende ud, og jeg tror rejsen mod at få Vejle Boldklubs piger tilbage til toppen, er mere spændende end nogensinde".

Det bliver interessant at følge både Kian og pigerne henover foråret.