125 års Jubilæumsarrangement 30. april

Speakloud
22. april 2016 kl. 15:38

Lørdag 30. april summer Vejle Stadion af liv, når Vejle Boldklub slår dørene op for dig, din familie og dine venner til et forrygende VB Jubilæumsarrangement i rød-hvide farver.

Tekst: Speakloud

Hele dagen kan du opleve Vejle Stadions hemmelige kroge, se skybokse og snuse til de sure støvler i omklædningsrummet. Du kan også gå på biljagt blandt fem af byens største bilforhandlere, vinde et weekendophold og mange andre præmier eller blot nyde en stadionplatte i Gravesen Corner.

VB-oplevelser lørdag 30. april fra kl. 10 - 14

- Se førsteholdet træne

- Autografer og selfies med spillerne

- VB-brunch Gratis kaffe og kage

- Stort mekka for bilelskere

- Modeshow, vinsmagning og kransekage

- Stadionrundvisninger

- Hoppeborg og oppustelig fodboldbane

- Jubilæumsudstilling på VB Museet

Se invitation til Jubilæumsarrangement

Husk også...

I Vejle Boldklub håber vi at se rigtig mange glade mennesker til både jubilæumsreceptionen i VB Parken, ALLSTARS kampen på Vejle Stadion og Jubilæumsarrangementet på Vejle Stadion.

Se invitation til Jubilæumsreception

Se invitation til ALLSTAR kamp

Gaveønske

Ønsker du at betænke Vejle Boldklub med en gave, kan du på billetten støtte VB Parkens kommende kunstgræsbane.

Støt VB\'s nye kunstgræsbane her

Arrangementerne holdes i et samarbejde mellem moderklubben og den professionelle afdeling.