Forhåndsreservering af billetter til DBU’S fodboldskole i uge 30

Anette Madsen
21. februar 2016 kl. 21:11

Der vil være mulighed for at reservere billetter til årets fodboldskole i perioden den 21.2 – 28-2.16. Det officielle billetsalg starter den 3.3.16 kl 10

DBU’s Fodboldskoler i 2016 er for børn og unge født årgang 2001-2008.

Som udgangspunkt er DBU’s Fodboldskole 2016 for børn født i årgang 2001-2008. Denne nedre aldersbegrænsning er besluttet ud fra et fagligt synspunkt. I udgangspunkt er der med aldersbegrænsningen taget hensyn til både børn og trænere, således at der er afstemt i forhold til mængde og intensitet i træningen over de fem dage fodboldskolen varer.

Vi er dog bekendt med at børn i nogen tilfælde (ofte dem der er født først på året), spiller på hold med årgang 2008 fordi de allerede er startet til fodbold. For at tilgodese dette, kan børn fra årgang 2009 født i januar, februar og marts undtagelsesvis få lov at deltage på DBU’s Fodboldskole.

Hvor og hvornår
Vi tilbyder DBU’s Fodboldskoler hos værtsklubber geografisk fordelt over hele landet i folkeskolernes sommerferie fra uge 26 til 31. Du kan finde den DBU Fodboldskole som nærmest dig,
her.

DBU’s Fodboldskoler foregår i dagtimerne mellem klokken 09.00 og 15.00 mandag til fredag i afviklingsugen.

DBU og værtsklubberne er ikke behjælpelig med transport til og fra skolerne, og er derfor ikke ansvarlig for eventuel aflevering og afhentning af deltagerne.

Hvad skal medbringes?

Madpakke til frokost (nogle værtsklubber tilbyder tilkøb af frokost, for oplysninger om dette henviser vi til de pågældende værtsklubber)

Fodboldtøj, benskinner, fodboldsokker og fodboldstøvlerSolcreme, hvis vejret kræver det Skiftetøj i tilfælde af regn

Gruppesammensætning
Vi inddeler deltagerne i grupper af ca. 16. Inddelingen foregår så vidt muligt efter alder og ikke efter deltagernes fodboldmæssige evner.

Fodboldskolen er stedet, hvor børnene møder nye venner, og forældre behøver derfor ikke være bekymret for, at børn ikke vil trives i en ”ny” gruppe. Vores erfaring viser, at børnene meget hurtigt falder til. Skolelederen vil derfor kun i særlige tilfælde foretage ændringer.

Yderlige oplysninger og bestilling af forhåndsreserveringer kan ske ved henvendelse til skoleleder:

Anette Madsen på Anette3@profibermail.dk