VB træner Peter Lund vinder pris til Vejle Sportsgalla 2016

Henriette Eskildsen
12. april 2016 kl. 14:44

Torsdag d. 7.4 løb Vejle Kommunes flotte Sportsgalla 2016 af stablen i Vejle Musikteater, og det var en virkelig god og underholdende aften med masser af fine indslag og rigtig mange glade sportsfolk.

Der blev uddelt forskellige idrætspriser til kommunens sportsstjerner, og Peter Lund fra VB fik meget fortjent overrakt Vejle idrætsråds Ungepris. Peter er til dagligt cheftræner for klubbens U10-hold, og varetager derudover en lang række opgaver i VB-regi.

Klubben havde indstillet Peter til prisen, hvorefter Vejle idrætsråd nominerede 3 personer blandt alle indstillede, og Peter løb af med prisen foran to andre stærke kandidater fra henholdsvis pigefodboldafdelingen i Skibet IF og Vejle Håndboldklub.

Peter blev bl.a. valgt for sit store og altid brændende engagement i VB, hvor han tænker klubudvikling ind i de tiltag, han sætter i gang. Han er ansvarsfuld, ambitiøs og meget vellidt, og Peter sætter altid VB over sig selv.