Vejle Boldklub fejrer 125 års jubilæum

Speakloud
15. april 2016 kl. 11:55

I år er 125 år siden, de første bolde trillede på grønsværen i Vejle Boldklub. Jubilæet markeres med en reception i VB Parken på 125-årsdagen tirsdag 3. maj kl. 16 – 18 efterfulgt af en kamp mellem VB ALLSTARS vs. DK ALLSTARS på Vejle Stadion kl. 18.30.

Men allerede lørdag 30. april summer Vejle Stadion af liv, når Vejle Boldklub slår dørene op for dig, din familie og dine venner til et forrygende VB Jubilæumsarrangement i rød-hvide farver.

I Vejle Boldklub håber vi at se rigtig mange glade mennesker til både jubilæumsreceptionen i VB Parken, ALLSTARS kampen på Vejle Stadion og Jubilæumsarrangementet på Vejle Stadion.

Se invitation til Jubilæumsreception

Se invitation til ALLSTAR kamp

Se invitation til Jubilæumsarrangement

Gaveønske

Ønsker du at betænke Vejle Boldklub med en gave, kan du på billetten.dk støtte VB Parkens kommende kunstgræsbane.

Støt VB's nye kunstgræsbane her

Arrangementerne holdes i et samarbejde mellem moderklubben og den professionelle afdeling.