U15 tabte til Løverne på udebane

image U15 Drenge Liga
26. oktober 2019 kl. 17:53

U15 mandskabet var på en hård opgave ude mod FC København.

Lørdag d. 26/10-19 var der spændende opgør på københavnernes anlæg: 1. halvleg var FCK mest på bolden og skabte en del store chancer; heldigvis for VB havde de en meget velspillende Nikolaj Bertelsen i målet, som havde mange flotte og afgørende redninger.

Selvom FCK skabte chancer, var det de unge VB-drenge, som kom første på tavlen efter 2 min. på et FCK selvmål. Føringen holdte dog ikke længe da FCK udlignede efter 3 min. på et flot dybdeløb. 10 min før pausen steg Lukas Henriksen (til højre på nedenstående billede) til vejrs og bragte Vejle-drengene foran 1-2 efter et godt frisparksindlæg fra Silas Valbak (til venstre på nedenstående billede).

Anden halvleg lignede 1. halvleg med FCK i teten. Vejle-spillernes føring holdte ikke længe, da FCK udligner i minut 48 og efterfølgende bringer sig foran i minut 56. Inden kampen blev fløjtet af havde de scoret til 4-2.

Vejle benyttede følgende spillere:

• Nikolaj Bertelsen (Future Vejleklub, Bredballe IF)
  • Lasse Flø (Future Vejleklub, Hedensted IF)
  • Lukas Henriksen (Future Vejleklub, Bredballe IF)
  • Simon Aas Larsen (Future Vejleklub, Bredballe IF)
  • Theis Eskildsen (Future Vejleklub, Vinding SF)
  • Rune Grønnemark Jensen
  • Theo Laursen (Future Vejleklub, Bredballe IF)
  • Rasmus Lundsgaard
  • Marcus Andersen (Future Vejleklub, Vinding SF)
  • Tamim Aslami
  • Silas Valbak (Future Vejleklub, Hedensted IF)